Dag 5

4 februari 2020 - Nairobi, Kenia

15.32

Goedemorgen! We hadden gisteren al boodschappen gedaan dus we hadden al een ontbijtje in huis. Fenne ging de tafeldekken en Janneke en Sam waren de broodjes aan het smeren. Toen we klaar waren met eten gingen we met de auto naar het Keniaans voetbal stadion, want het Keniaans voetbal elftal moet tegen het Nederlands voetbal elftal. Yess! de wedstrijd begon het hele stadion zat vol en wat een sfeer kippenvel!! De spelers kwamen het veld op en Sam zag haar favoriete speler van het Nederlands elftal Donny van de beek Sam is voor de club: Ajax en Janneke is voor de club: Ajax en Fenne is ook voor de club Ajax. De scheidsrechter deed kop of munt en Kenia koos voor munt dus Nederland had automatisch kop. De scheidsrechter gooide het muntje omhoog en het werd kop yess!! Nederland kreeg uit. Nederland stond klaar met de bal en ja hoor de eerste aanval zit LEKKER MAN!!!!!! 0-1 WOEHOE. Oke Kenia kreeg de bal uit het was ongeveer de 10de minuut. Nederland had de bal weer veroverd en ja hoor 2-0 YESSSS!!! Toen was de wedstrijd afgelopen we hadden echt genoten. Toen gingen we met de auto weer naar huis. Toen we eenmaal aankwamen thuis stond het eten al klaar we hoefde het alleen maar warm te maken. We hadden vanochtend al het eten klaargemaakt het is no ongeveer 19.15 toen we klaar waren met eten was het 20.22 Het was een lange dag dus gingen we maar naar bed. Weltrusten!