dag 2

6 februari 2020 - Luchthaven Jomo Kenyatta Internationaal, Kenia

12.46

in het hotel

Goedemorgen, vandaag gaan we een safari. We moesten daar al heel vroeg zijn dus Sam had broodjes gesmeerd voor in de auto. Eenmaal  aangekomen de een safari pakte we gelijk een golf karretje om te gaan spotten van dieren we hebben heel veel dieren gespot zo cool.

We hadden heel veel dieren gezien zoals: Zebra's,Tijgers, Giraffen en hele tropische vogels. Er stond om de hoek een ijskraampje waar ze de lekkerste ijsjes hadden. Fenne had een grote sorbet ijs met karamel saus met aardbeien en een torentje marshmallows. Janneke had een chocolade ijsje met aardbeien en vanille stukjes. En Sam had een stracciatella ijsje met chocolade saus en karamel blokjes. Toen we het ijsje op hadden gingen we verder met de safari. Toen we de Safari achter de rug hadden gingen we met zijn drieën terug naar het hotel, want ondertussen was het al 17:30. Toen we het zat waren in het hotel gingen we eten in het restaurant: Carnivore. We hadden allemaal super lekker gegeten en het toetje hadden we gedeeld met zijn drieën, want het toetje was super groot!! en dat was super lekker!! Toen we het eten op hadden gingen we naar onze hotel kamer en we wenste elkaar welterusten en gingen slapen.