dag 3

3 februari 2020 - Nairobi, Kenia

We zijn al 3 dagen in Kenia. We zijn gister met safari geweest en vandaag hebben iets nieuws op de                                                                      planning staan. We gingen vandaag naar de stad Nairobi. we hebben leuke dingen gekocht. Zoals kleren, souvenirs en we hadden ook tickets gekocht voor het zwembad voor morgen. toen we klaar met eten waren wilden Fenne ook in zoon ordinaire grijp automaat iets te grijpen. Er lag van alles in zoals slijm, make-up, snoep en zelfs allemaal iPhone spullen BV airPods en de nieuwste telefoon. Drie keer raden wat Fenne had  gegrepen DE NIEUWSTE TELEFOON !!!! Fenne was helemaal blij. toen we klaar waren gingen we met de taxi naar de stad. toen we op weg waren naar de taxi.  Kwamen we het monument Jumba la Mtwana tegen en daar stond (blijkbaar) de lekkerste ijsjes maker van heel Nairobi. Toen we weer ons ijsje op hadden gingen we snel weer naar ons hotel. Eenmaal aangekomen bij het hotel ging Fenne gelijk haar nieuwe iphone installeren was zo komisch om te zien. Toen was het alweer heel laat dus gingen we maar weer slapen welterusten!