Dag 4

3 februari 2020 - Clovis, California, Verenigde Staten

14.58

Zwembad

Goedemorgen!!

We hebben ons zelf allemaal klaargemaakt en Janneke deed er super lang over. En nu gaan we met zijn drieën lekker ontbijten. Nu we klaar zijn met ontbijten gaan we lekker naar het wild water park!!!! En de tickets hadden we gister al gekocht en we hebben de prijs eerlijk verdeeld. We stapte in de jeep en we moesten ongeveer een uurtje rijden. We hadden keiharde muziek op in de auto. Toen we eenmaal aankwamen bij het wild water park. Renden we naar de pashokjes en deden we onze zwemkleding aan. Maar eerst natuurlijk INSMEREN!!! dat is het allerbelangrijkste, want we willen natuurlijk niet rood aankomen. Fenne was al aan het zwemmen en Janneke en ik waren de handdoeken aan het klaarleggen. Toen we klaar waren sprongen we in het zwembad en we bleven er nog wel uren in. We zijn wel tien keer van de hoogste glijbaan geweest. En toen hadden we zin in een ijsje we hadden alleen maar keus uit een waterijsje dus Sam: raketje Janneke: twister Fenne: calippo. Toen we die op hadden gingen we nog een half uurtje zwemmen en toen waren we er wel weer klaar mee. We pakte onze spullen zoals onze handdoeken en we deden onze bikini´s uit en onze  zomerse kleding weer aan. Toen gingen we weer naar onze jeep en reden we nog even snel naar de winkel, want we hadden geen zin om naar een restaurant te gaan. Toen we eenmaal bij de winkel aankwamen waren we aan het discuseren wat we gingen eten. Het is uiteindelijk pasta carbonara geworden. We waren weer thuis Sam ging de tafel dekken en Janneke en Fenne gingen het eten maken. We waren gezellig aan het kletsen onder het eten als toetje hadden we een MEGA sorbet zo YUMMY. Het was nu ongeveer 18.00 na het eten gingen we in onze hotel kamer nog gezellig met zijn allen wat drinken we hadden allemaal een glaasje cola. En toen was het ongeveer 20.30. Toen was het wel tijd om te gaan slapen, want morgen werd het weer een lange dag. Weltrusten!