dag 7

6 februari 2020 - Diani Beach, Kenia

Goedemorgen!!! Vandaag gaan we naar het strand Diani. We nemen onze bikini's mee en wat te eten. Janneke springt als eerst in de zee. De zee is heel erg koud BRRR. En toen was het tijd om te lunchen. Sam had een broodje met: Salami en Janneke had een broodje met: Smeerkaas en Fenne had een broodje met: Stroop. Toen we het op hadden gingen we weer zwemmen. We hadden ook opblaasbare banden mee Sam had een zwarte band en Janneke had een gele band en Fenne een blauwe band. Toen we allemaal lekker relaxt lagen was het ongeveer 16.00 en we gingen allemaal naar huis. Toen we eenmaal aankwamen gingen we onze spullen inpakken, want we gingen morgen al vroeg weg. Omdat dit de laatste dag is gingen we naar een restaurant het restaurant heten: Hero restaurant. We hadden allemaal een biefstukje. Het was super lekker! We gingen we weer terug naar het hotel en was nu 19.40 en we gingen lekker vroeg slapen, want we moesten er morgenvroeg vroeg uit. Het was een leuke vakantie we hebben er flink van genoten. Welterusten!!!!