Dag 1

28 januari 2020 - Schiphol Airport, Nederland

11.33

Op het station van Schiphol

We zijn net met de trein naar Schiphol gegaan. En toen moesten we nog 2 uur wachten op het vliegtuig. We hebben heel veel zin om naar Kenia te gaan en dan de stad te bezoeken. Maar we moesten nog even bij de Burger King wat eten halen. We hadden de lekkerste burgers op. Toen we klaar waren gingen we nog iets lekkers drinken bij de Starbucks. Toen we  eindelijk klaar waren met lunchen moesten we nog even wat kauwgum, oordopjes en iets lekkers voor in het vliegtuig  halen. En toen was het al tijd om in het vliegtuig te stappen. We moeten wel 8,5 uur vliegen. Toen we uit het vliegtuig kwamen was het al SUPER heet! Toen gingen we met de bus naar de autoverhuurder. Om onze jeep op te halen, want daar konden we lekker mee rondreizen. Toen we aankwamen bij de autoverhuurder stond de jeep al voor ons klaar dat is echt super fijn. We stapte allemaal in en Janneke ging rijden, want dat wou ze graag. We waren gelukkig al snel bij ons hotel in Nairobi. Toen we aankwamen bij ons hotel in Nairobi was het alweer 20.30. Waren allemaal super moe dus wenste we elkaar welterusten en gingen we slapen tot dag 2.